Fysiotherapiepraktijk

zondag
Gesloten
maandag
8:30 - 22:00

Waardering van Pijnenburg en Röder, Fysio- en Manuele Therapie, locatie Johannes van der Waalstraat - Amsterdam op 4 april 2016

Rugpijn

Hebben een duidelijk behandelplan, en behandelen niet eindeloos door. Na ongeveer 10 consulten wist de therapeut het niet meer, en heeft dus besloten mij terug te verwijzen naar de huisarts: ik was er wel blij mee, want ik had ook wel eens anders meegemaakt. Zeer prettig in het contact, reageren snel en zeer ruime openingstijden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pijnenburg en Röder, Fysio- en Manuele Therapie, locatie Johannes van der Waalstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.