Waardering van Pijnenburg en Röder, Fysio- en Manuele Therapie - Amsterdam op 22 maart 2019

9.7
  • Rughernia

Ik ben zeer tevreden over ‘Pijnenburg & Röder’ en dan in het speciaal over Frank Röder. Ik ben wegens een heftige hernia bij meerdere praktijken en fysiotherapeuten geweest die mij niet goed konden helpen. Bij Frank, ‘Pijnenburg & Röder’ aankomen voelt dan ook als een warm bad. Ik zou het aan iedereen aanraden om hier geholpen te worden! Er wordt uitgebreid uitgelegd wat voor behandeling we aangaan én daarnaast per oefening waar het goed voor is. Ik kan momenteel helemaal niet werken door mijn hernia en ook daar wordt genoeg bij stilgestaan en steun in gegeven. Je bent hier naast patiënt zijnde, ook echt mens. Het voelt vertrouwd om hier geholpen te worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pijnenburg en Röder, Fysio- en Manuele Therapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.