Waardering van Fysiotherapie Berendes - Vijfhuizen op 24 mei 2020

3.3

Het hangt er van af welke behandelaar je krijgt. De één is de ander niet, ik heb met 6 verschillende personen te maken gehad; een stagiaire, nieuwe medewerker, vervangers tijdens vakantie, en allemaal werken ze anders, er waren twee heel goeie medewerkers, die verdienen echt een 8! Andere twee waren middelmatig, die verdienen een 6. Duidelijk was wel dat een jarenlange ervaring mist in de praktijk is. Vaak nieuwe en jonge medewerkers! Er was een heel slechte stagiaire die durfde de patiënt amper aan te raken en zat meer op zijn stoel dan dat hij begeleidde, die aaide maar wat, wist theorie goed uit te leggen. Communicatie onderling gebeurde regelmatig in de oefenruimte waar andere patiënten bij waren. Communicatie met administratie ging vaak fout. Afspraken werden niet nagekomen. Kortom. Niet mijn favoriete praktijk, ik heb de behandeling daar dan ook stopgezet! Helaas is er maar 1 praktijk in het dorp. Gelukkig zijn er meer dorpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysiotherapie Berendes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.