Waardering van Praktijk voor Fysiotherapie en Acupunctuur Holl - Westervoort op 25 april 2019

• Rughernia

Al ruim 25 jaar kom ik bij deze fysiotherapie praktijk en ik word altijd erg goed geholpen. De ene keer heb ik "alleen" massage nodig, de andere keer een meer uitgebreide behandeling met bijv. dry needling of shockwave-therapie. Soms lijkt een vorm van therapie niet te werken en dan wordt er net zo lang gezocht naar een behandeling die het probleem  wèl kan oplossen of de pijn kan verminderen. Ik kan ook altijd snel terecht als ik therapie nodig heb en dat is heel erg prettig. Soms is het niet mogelijk zelf naar de praktijk te komen en dan is een huisbezoek ook snel geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Fysiotherapie en Acupunctuur Holl? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.