Waardering van Praktijk voor fysiotherapie F.J.J. Roelants - Barneveld op 27 juli 2012

In deze praktijk worden de oorzaken van de problemen aangepakt en niet de symptomen. Dit gaat op een zeer rustige en pijnloze manier. Er worden ook huiswerkoefeningen meegegeven, zodat de behandeling een nog beter effect heeft. De behandeling heeft bij mij veel verlichting gegeven in mijn klachten. En ik ben nog steeds onder behandeling, dus het kan en zal alleen maar beter worden. Ik was, voordat ik hier kwam, er eigenlijk van overtuigd dat ik maar met mijn klachten (veel migraineaanvallen per maand) moest leren leven. Het leven is voor mij, dankzij de behandelingen, een stuk prettiger geworden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor fysiotherapie F.J.J. Roelants? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.