Praktijk voor Fysiotherapie Lindström/Koelman

Fysiotherapiepraktijk

uit 21 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Praktijk voor Fysiotherapie Lindström/Koelman - Driehuis op 6 mei 2022

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Rughernia

Sinds 2003 ben ik onder behandeling bij de fysiotherapeut van Lindström en Koelman iom de chirurg van het toenmalige Zeewegziekenhuis nav door een MRI vastgestelde Nekhernia. Geen operatie maar ongeveer een jaar fysiotherapie. Zodoende een ontzettend goede relatie met hem opgebouwd. Jaren later door depressie toch weer klachten gekregen aan nek omdat dat een kwetsbare plek blijft. Een belletje naar hem en hij wist nog na zoveel jaar precies wie ik was en waarvoor ik hulp nodig had. Ook wist hij dat ik direct hulp nodig had omdat ik pas contact opneem wanneer het echt noodzakelijk is. Hij zorgt dan ook dat er direct of zo gauw mogelijk een afspraak wordt gemaakt. Ben diverse keren geholpen met dryneedling, wat hij perfect weet uit te voeren. Gekraakt ben ik ook diverse keren, terwijl ik dat ontzettend eng vindt. Het doet geen pijn maar je moet je ontspannen en daar heb ik moeite mee, doordat ik hem vertrouw kan ik mij overgeven en kan hij mij kraken.eenTopfysiotherapeut! De Beste!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Fysiotherapie Lindström/Koelman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.