Waardering van Praktijk voor Fysiotherapie R.J. Brouwer, Hilversum, Daltonstraat - Hilversum op 29 november 2017

• Rughernia

Nadat ik al bijna een jaar met een rughernia (aangetoond via MRI, tussen l4 en l5) kampte, kwam ik op eigen initiatief bij Robert Brouwer terecht. Ik had weinig hoop meer dat iets me zou helpen, mijn huisarts initieerde op het voorschrijven van zware pijnstillers na weinig tot niets. Ik functioneerde met grote moeite en chronische pijn. Zitten was al maanden nauwelijks een optie. Vanaf het moment dat Robert mij ging behandelen, ging het geleidelijk aan beter. Vermoedelijk door een combinatie van fysiotherapie en het voorschrijven van de juiste oefeningen - die het tegenovergestelde waren van wat huisarts en bewegingstherapeut me meegaven. Na enkele maanden behandeling kan ik nu alles weer - ik ben zelfs rustig weer begonnen met hardlopen. Ik ben Robert immens dankbaar.

Bent u of werkt u voor Praktijk voor Fysiotherapie R.J. Brouwer, Hilversum, Daltonstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.