Waardering van Praktijk voor Orofaciale Fysiotherapie: Kim Philippe Hoofd-Hals specialist - Voorburg op 19 november 2020

• Kaakaandoeningen

Ik ben naar Kim doorverwezen voor mijn kaak/nek/ problemen en ze heeft me echt heel erg geholpen! Kim geeft een hele heldere uitleg over alles en heeft uberhaupt een hele heldere vorm van communicatie, waardoor ik goed wist waar ik aan toe was / wat er uberhaupt mis ging in mijn nek/kaken. De klachten zijn nu allemaal verholpen m.b.v. dryneedling/ oefeningen voor thuis/ uitleg van punten waar je zelf op kunt letten om te verkomen. Daarnaast reageert Kim altijd adequaat op mails/telefoontjes etc. en is ze altijd bereikbaar om je klachten te verhelpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Orofaciale Fysiotherapie: Kim Philippe Hoofd-Hals specialist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.