Waardering van Praktijk voor orthopedisch manuele en fysiotherapie F. Remkes en F. de Heer - Voorburg op 6 september 2011

2.7

Ik had de eerste keer een afspraak met een collega maar moest 1 uur wachten en toen ging deze mijnheer weg. Dhr. de Heer heeft het toen overgenomen. Later bleek dat er niet echt op afspraak wordt gewerkt, je kan gewoon binnenlopen. Er werd slecht naar mijn klachten geluisterd en niet precies verteld wat hij ervan dacht en wat het behandelplan zou zijn. Ik kwam voor bilspier klachten. Dhr. de Heer ging mij zonder overleg `kraken´. Ik heb ongeveer 5 afspraken gehad en merkte dat ik steeds meer rugpijn kreeg. Hij heeft toen mijn onderrug `gekraakt` en daarna had ik ontzettende rugpijn waardoor ik niets meer kon. Er zijn geen foto´s gemaakt om te kijken of hij wel moest kraken. Ik ben nu 4 maanden verder en menig bezoek aan chiropractor en ceasartherapeut maar kamp nog steeds met enorme rugpijn waardoor ik in alles beperkt wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor orthopedisch manuele en fysiotherapie F. Remkes en F. de Heer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.