Fysiotherapie Bezuidenhout

Bezuidenhoutseweg 211 2594 AK Den Haag
070-3820950

14 resultaten voor je selectie:

31 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Bery greatvery great Physiotherapy . it helps so much and employees there very clever and very caring.

31 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prima, ik zou graag wat meer behandelingen vergoed hebben bij mijn zorgverlener.

23 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Van harte kan ik u Fysiotherapie Bezuidenhout bij u aanbevelen. Sinds oktober 2005 - na maanden van revalidatie in het Sophia Revalidatiecentrum wegens de spierziekte GBS/CIDP - ben ik bij deze...

6 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Voor het gebruik van de oefenruimte in de praktijk zou het mooi zijn als ik bijv.gebruik zou kunnen maken van een online registratie- systeem. Nu moet ik steeds bellen of er nog gelegenheid is of dat...

8.7
27 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voel me altijd op men gemak. En ik kan terecht met al mijn vragen

26 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Erg prettig in de omgang en altijd bereid om nog ergens in de agenda een plekje voor me te vinden. Uitstekende behandeling, duidelijke kennis van zake!

25 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer persoonlijke benadering en doeltreffende behandeling. Zorgzame en betrokken fysiotherapeut, die altijd haar uiterste best doet om op zo kort mogelijke termijn een afspraak in te plannen.

25 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben geholpen door Mara Tar. Super fijne fysio die mij erg op mij gemak stelde en goed luisterde naar mijn klachten.

25 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Al vele jaren kom ik in deze praktijk. Ik word geweldig goed geholpen door fysiotherapeut mevrouw Mara Tar. Professionals, betrokken , toegewijd en heel verstandig! Oefenruimte in de praktijk is in...

9.5
25 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Top! Fysiotherapie Bezuidenhout is echt heel goed. Mijn zoon loopt daar al heel wat jaren en wij worden super goed begeleid en geadviseerd!

25 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het is een fijne en prettige praktijk. Zijn vriendelijk en nemen de klachten altijd serieus.

25 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne praktijk met veel kennis en ervaring. Ik kan er altijd snel terecht. En de medewerkers zijn zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

9.8
25 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een erg fijne, vriendelijke en deskundige praktijk!