ReaXion Fysiotherapie, locatie Nassaulaan

Fysiotherapiepraktijk

Nassaulaan 2 A 2628 GH Delft
Deze locatie is onderdeel van ReaXion Fysiotherapie

Waardering van ReaXion Fysiotherapie, locatie Nassaulaan - Delft op 30 november 2019

Ik ben door mijn therapeut voor oedeemtherapie en oefentherapie uitstekend geholpen, en ga goed vooruit. De oefeningen zijn afwisselend en voldoende uitdagend. Het is er ook altijd gezellig. Zij moedigt mij goed aan, en vangt me op als ik een dipje heb.Zij bevordert haar deskundigheid regelmatig met bijscholing. Enige probleem is onderhoud van het gebouw en hygiëne: De verwarming was weken lang stuk, de WC's spoelen weken lang niet of slecht door en zijn een paar weken onbruikbaar geweest. Treffen van zowel WC papier, zeep en papieren handdoek bij het toilet is een grote uitzondering. Weken lang zonder zeep/papierenhanddoek op de WC en in de personeelskeuken komt regelmatig voor. Niet zo fris als je constant fysieke contact hebt met je clienten! Als dit in orde gemaakt wordt, krijgt de praktijk van mij overal een tien voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ReaXion Fysiotherapie, locatie Nassaulaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.