Waardering van Result Care - Molenhoek op 24 april 2017

• Rugpijn

Begin 2016 werd ik van achteren met de auto aangereden. In de 1e instantie leek het mee te vallen. Heel veel spierpijn leek het. Vervolgens kwam ik er achter dat ik niet kon draaien. Eerst naar de fysiotherapie geweest in het dorp, maar na 10 behandelingen was hij uit behandeld en ik had nog steeds pijn. Huisarts wist het ook niet en deed verder niets.Als zelfstandige wil je snel beter zijn. Dus contact gezocht met Result Care. Daar kon ik snel terecht. Na een infromatief gesprek met Coenraad en Philip is al snel de diagnose gesteld. Vervolgens met behandelen begonnen chiropractie samen met fysiotherapie. In het begin leek het alleen maar erger te worden, maar langzaam werd de pijn minder. Ik kwam regelmatig kreupel en met heel veel pijn binnen, maar ging lachend naar buiten. Naast de behandeling heb ik 1 x neotherapie gedaan, Ik kreeg plotseling last van angtaanvallen in de auto en zat te hyperventileren. Je beleeft alles opnieuw. Dit was vrij heftig maar na deze behandeling had ik geen last meer van angstaanvallen.Al met al moet ik zeggen dat ik nu meer dan een jaar verder ben en nu nog onderhoudsbehandelingen van een interval van 3/4 maanden heb, maar ik kan alles weer. Dit had ik vorig jaar niet verwacht. Ik dacht het komt nooit meer goed. Dankzij Philip en Coenraad ben ik zo ontzettend goed geholpen. Vooral omdat mij huisarts tegen chiropractie is en ik hier toch verder mee ben gegaan. Toen ik eenmaal bij Result Care liep wilde ze me wel doorsturen naar het ziekenhuis, maar ik ben blij dat ik eerst de keuze heb gemaakt om chiropractie samen met fysio te gaan proberen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Result Care? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.