Result Care

vrijdag
8:00 - 16:00

Waardering van Result Care - Molenhoek op 8 juni 2016

Bindweefselaandoeningen

Hallo ik ben een jongen in de twintig en had sinds een ongeveer en jaar hele hevige rug pijn en hoofdpijn.Bij het ziekenhuis (neuroloog) onder behandeling geweest. Er kon zelfs morfine voorgeschreven worden, maar dit heb ik afgewezen omdat ik dat niet de oplossing vond. Ik ben verder gaan zoeken na oplossing door goede verhalen ben ik bij Ron van der Veen terecht gekomen. Meerdere behandeling gehad. Ron vertelde me dat hij de pijn altijd voor 70% kon verminder. Ik kan u dan ook mededelen dat dat zeker gelukt is. Maar we gaan voor de volledige 100%. Het probleem is dat ik een stofje te weinig aanmaak in de spieren die de afvalstoffen moeten afdrijven. Ron was met een hoop testjes bezig en in eens viel het kwartje leek wel en toen zei die ik weet waarschijnlijk waar het aan ligt. (en dit wat die ooit op een seminar heeft geleerd en dat zelfs 20 jaar geleden.) Mijn spierspanning is nu behoorlijk lager en nu even stoeien met de juiste dosering van het voedingssupplement  om de spierspanning weg te nemen. Ook heeft Ron contact met andere Doktoren om te kijken waar de tekortkoming vandaan kan komen. Ik ben uiteraard tevreden over de gang van zaken en de manier waarop je geholpen word. De communicatie onderling is echt top, en ze vechten er ook voor om je ook echt daadwerkelijk van die vervelende pijn af te zien komen.Ik ben er blij mee. Bedankt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Result Care? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.