Result Care

Waardering van Result Care - Molenhoek op 15 oktober 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Na een paar maanden rond gelopen (gestrompeld eigenlijk) te hebben, met serieuze rugklachten, ging ik op zoek naar mogelijke behandelingen. Ik kwam uit bij Result Care, omdat de combinatie van therapieën me wel zinnig leek. Zowel bij de behandelingen van de fysiotherapeute Kim Rijnen als bij de chiropractor Cliff Duncan heb ik uiteindelijk veel baat gehad. De verbetering ging langzaam, maar gestaag. En ik had niet verwacht dat ik zo volledig van mijn klachten af zou komen. OK. De therapieën zijn bepaald geen sinecure. Maar de wijze waarop ze uitgevoerd worden door beiden, maakt het absoluut acceptabel. Kim en Cliff wekken beiden, door de juiste mengeling van betrokkenheid en professionaliteit het vertrouwen dat je als client nodig hebt. Warm aanbevolen dus!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Result Care? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.