Waardering van Result Care - Molenhoek op 8 juni 2017

9.3
  • Enkelbandletsel

Nadat ik mijn enkelbanden bij een wedstrijd hockey had ingescheurd merkte ik na 6 maanden dat mijn enkel nog steeds niet de oude was. Een maand later zou ik 4 maanden gaan werken als skileraar in Oostenrijk, waarvoor ik fysiek in topconditie wilde zijn. Hierbij vertelde mijn fysiotherapeut van Result Care (Leon Hoijtink) dat ik ook met behulp van een trainingsprogramma mijn enkel weer in topconditie kon krijgen voordat ik weg ging. Na een trainingsprogramma van 10 trainingen bij Result Fit was mijn enkel en anderen banden en spieren die belangrijk voor het skiën waren in perfecte conditie voor de sneeuw.  Na mijn eerste week in de sneeuw heb ik een ski ongeluk gehad met een snelheid van ongeveer 80 km/h. De dokter in Oostenrijk zei dat ik eigenlijk mijn kruisband af had moeten scheuren en/of knie had moeten breken. Nadat ik hem verteld had over mijn voorbereidende training vertelde hij mij dat dit mijn redding was geweest. Na 10 dagen rust mocht ik weer op de latten staan! Dankzij deze goede inschatting van Result Care en daarna het specifieke bedacht trainingsschema is mijn skiseizoen niet in het water gevallen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Result Care? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.