Richard Smith Fysiotherapie

Fysiotherapiepraktijk

Oostenburgergracht 15 1018 NA Amsterdam

Waardering van Richard Smith Fysiotherapie - Amsterdam op 20 januari 2020

Whiplash

Ik heb louter lovende woorden over de praktijk en mijn huidige fysiotherapeut. Het is een oud school gebouw in het centrum-gebied van Amsterdam, dus de eerste keer is wat wennen zodra je binnen komt. Maar het is voor de rest een top praktijk. Er wordt naar de patiënten geluisterd en er wordt ook echt wat met de informatie gedaan. Mocht je persoonlijke therapeut op vakantie zijn, regelen ze altijd een vervanger die je ten alle tijden kan bellen als je klachten hebt. Voor mij is het eerder ontspannend om naar de praktijk te gaan dan een last, gezien mijn blessure. De patiënt staat hier op nummer 1 en de rest komt vanzelf. Ik loop al bijna een jaar bij de praktijk en kan het echt iedereen aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Richard Smith Fysiotherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.