Waardering van Rug- en Bekkencentrum Sittard-Geleen - KPR - Obbicht op 8 maart 2018

9.7
  • Rugpijn

Ik heb al zeker 25 jr rugklachten. Heb ondertussen ook een kanaalstenose gekregen, dus ik loop wat af bij de fysio en chiropr. De chiropr. constateerde ook nog dat mijn bekken scheef stonden. dus ging ik speuren op internet en zo kwam ik terecht bij krullaards therapie. Een afspraak gemaakt op de locatie in Obbich bij Marcel, en ik kon er al vrij snel   daar terecht. Marcel heeft bij mij eerst alles nagemeten, en jawel hoor mijn bekken stonden behoorlijk scheef 1,5 cm, 3 behandelingen op de vibrerende plaat gehad en incl zooltjes die ik in mijn schoenen moet doen. En het eindresultaat is dat mijn bekken weer recht staan. Ondertussen daar ook nog door Marcel voor dry needling behandeld, want door de scheve bekkenstand had ik ook nog triggerpoints in de spieren gekregen waardoor je ook weer klachten krijgt. Maar door die behandeling zijn die klachten ook minder geworden.Al met al een zeer positieve ervaring en ik raad het de mensen ook echt aan om voor de Krullaards therapie te gaan. Marcel nogmaals bedankt.

Bent u of werkt u voor Rug- en Bekkencentrum Sittard-Geleen - KPR? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.