Waardering van Scoliosis Care Clinic - Zwolle op 26 oktober 2020

9.7

Ik heb dit als een unieke behandeling ervaren. Na vele jaren met ernstige rugpijn als gevolg van scoliose attendeerde mijn revalidatiearts mij op de Scoliose Care Clinic. Ik heb de intensieve therapie gedaan wat betekent dat ik 9 werkdagen intensief oefende in de kliniek. De sfeer was er goed, de onderlinge verhoudingen tussen de therapeuten was merkbaar goed en er was een zeer goede onderlinge uitwisseling. Daarbij viel het me op dat elke therapeut mijn persoonlijke dossier goed had bestudeerd en dus precies wist wat de aard van mijn scoliose is. Al na 3 dagen therapie ervaarde ik dat ik door de zgn houding in correctie minder pijn had. Bovendien leerde ik hoe in geval van pijn door een specifieke houding de pijn kan reguleren. Samenvattend heb ik in 2 weken tijd m'n houding weten te corrigeren en heb ik de pijn aanmerkelijk beter onder controle. Tot slot merk ik op dat ik ook veel heb geleerd over zit- en lighouding, tillen en allerlei andere nuttige zaken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Scoliosis Care Clinic? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.