Spinesport, Rugexperts & Sportfysiotherapie, locatie Best

Raadhuisstraat 14 5683 GG Best
Deze locatie is onderdeel van Spinesport, Rugexperts & Sportfysiotherapie

13 resultaten voor je selectie:

13 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben al een.aantal jaren hier onder behandeling. Erg goede ervaringen en heel plezierig contact. Blijven ook altijd kijken of het op een andere manier nog weer beter kan.

20 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Rustige en gemoedelijke sfeer.Deskundige medewerkers.Juiste info.Verslag na testen voor longarts.

5 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Word altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. Tijdens de behandeling veel persoonlijke aandacht.

8.5
17 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige sfeer, fijne aandacht van de medewerkers.

7.8
18 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb van kinds af aan al rugklachten en de laatste jaren heb ik er steeds meer last van gekregen. Dus opzoek naar hulp. Zo kwam ik bij Spinesport terecht. Mijn rugklachten zijn niet over, maar dat...

19 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Adequate aanpak, prettige omgeving, klantgerichte medewerkers, persoonlijke aandacht, goede sfeer, flexibele instelling, ruime faliciteiten.

9.3
24 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Behandelaarster is altijd heel vriendelijk.

8.5
11 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldig fijn en goed geholpen, mijn rugklachten zijn echt verdwenen.

3 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heel aardige medewerkers. Zij proberen zoveel mogelijk dezelfde persoon bij de behandeling.

8.7
20 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Gezien het gemiddelde cijfer:goedHet gebouw is goed bereikbaar in ‘t centrum.Zeer vriendelijke fysiotherapeuten,mooie oefenruimte.

29 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

ik kom hier al 10 jaarik wordt goed geholpen en ze kunnen goed luisteren.je kunt er je verhaal kwijt.

24 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima praktijk, kundige medewerkers met een luisterend oor. Ik heb niet het gevoel dat ik een van de vele patiënten ben die op een dag gezien wordt maar dat er naar een oplossing voor mijn klachten...

9.3

Filters