Spinesport, Rugexperts & Sportfysiotherapie, locatie Best

Fysiotherapiepraktijk

Raadhuisstraat 14 5683 GG Best
Deze locatie is onderdeel van Spinesport, Rugexperts & Sportfysiotherapie

Waardering van Spinesport, Rugexperts & Sportfysiotherapie, locatie Best - Best op 18 januari 2019

Rugpijn

Ik heb van kinds af aan al rugklachten en de laatste jaren heb ik er steeds meer last van gekregen. Dus opzoek naar hulp. Zo kwam ik bij Spinesport terecht. Mijn rugklachten zijn niet over, maar dat verwachtte ik ook niet. Wel is het van niet weten in welke houding je moet zitten of staan van de pijn, naar zeer dragelijke rugklachten gegaan. Ik voel mijn rug soms wat vervelen/ zeuren, maar ik kan weer gewoon op een stoel zitten en autorijden. Ik ging in beginsel iedere 2 weken mijn rug trainen voor circa 20 minuten. Ik heb dit opgebouwd en momenteel ga ik nog 1x per 4 weken. In de toekomst hoop ik dit nog uit te breiden naar 1x per 5, dan 6, 7, 8 weken, enz. Daarnaast loopt het contact zeer prettig. Jolanda luistert en kijkt goed of alles gaat zoals het zou moeten. Indien nodig maakt zij aanpassingen. Dank je wel Spinesport/ Jolanda.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spinesport, Rugexperts & Sportfysiotherapie, locatie Best? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.