Waardering van Sport- en Revalidatiecentrum Kennemerland - Haarlem op 14 september 2020

• Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS)

Al 15 jaar kom ik bij Sport- en Revalidatiecentrum Kennemerland voor mijn chronische spierziekte en ondanks een verhuizing blijf ik naar hun toe gaan voor mijn behandelingen. Het geduld, de expertise, het begrip, vriendelijkheid en de deskundigheid die zij mij bieden is voor mij goud waard. Ik heb vele zorgaanbieders gehad maar niks of niemand kan tippen aan Sport- en Revalidatiecentrum Kennemerland. Ik ben hun dan ook heel dankbaar voor alles wat zij tot nu toe voor mij betekend hebben en nog steeds doen tijdens de huidige behandelingen. Dankzij hun blijf ik stabiel en groei ik nog steeds in mijn herstel zodat ik geen terugval krijg. Mocht ik die wel krijgen, wat uiteraard kan voorkomen, staan zij altijd weer voor mij klaar om mij weer naar dat niveau te brengen waar we willen zijn. Een en al lof over Sport- en Revalidatiecentrum Kennemerland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sport- en Revalidatiecentrum Kennemerland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.