Sporttherapeutisch Centrum Grosfeld

Fysiotherapiepraktijk

Dukatenburg 5 3437 AB Nieuwegein

Waardering van Sporttherapeutisch Centrum Grosfeld - Nieuwegein op 17 mei 2016

Botaandoeningen

Met mijn dochter van 10 bij Luc terecht gekomen. Zij is een topsporter in de dop met voetklachten, veel pijn bij lopen, rennen en sporten. Bij een andere fysio geweest die er niets mee kon. Bij Luc terecht gekomen. En hij luistert heel goed, hij kijkt verder dan alleen de klachten. Nu na een aantal behandelingen worden de pijnklachten minder en kan ze alweer wat meer sporten. En een pluspunt voor mijn dochter, hij doet het heel leuk met kinderen, want ze vond het best spannend in het begin. En een aantal jaar geleden zelf bij Luc geweest met een hardloop blessure en ook toen een goede ervaring en mijn klachten waren snel verholpen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sporttherapeutisch Centrum Grosfeld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.