Fysiotherapiepraktijk

Stationsweg 72 2991 CM Barendrecht
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van Praktijk voor manuele therapie & fysiotherapie F.E. de Jong, locatie Barendrecht - Barendrecht op 30 november 2012

Zeer deskundige behandeling, waarbij goed wordt gekeken naar de mogelijkheden van de patiënt. Na 8 behandeling volledig van mijn rugklachten af, waarbij ik ook nog eens alle schoenverhogingen onder de linkerschoen kon verwijderen. (op aanraden van de specialist in het ziekenhuis aangeschaft omdat mijn been te kort zou zijn) Bekken stond scheef....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor manuele therapie & fysiotherapie F.E. de Jong, locatie Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.