Fysio- en Manuele Therapie Van Hoof, locatie Valkenswaard Therapiecentrum

Fysiotherapiepraktijk

uit 2 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Fysio- en Manuele Therapie Van Hoof, locatie Valkenswaard Therapiecentrum - Valkenswaard op 24 mei 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

De keuze voor fysio van Hoof was voor mij niet moeilijk omdat ik in een vroeger stadium al eerder met deze praktijk naar volle tevredenheid te maken heb gehad. Toen ik dus begin december 2020 bericht kreeg dat ik op 18 januari geholpen zou worden voor een dubbele knieprothese was de keuze en de afspraak snel gemaakt. Thijs was mijn therapeut en hij kwam bij ons eerste kennismakingsgesprek als zeer ambitieus over. De eerste vier keer kwam hij bij mij aan huis en daarna ben ik hoofdzakelijk in Valkenswaard aan de slag gegaan. De revalidatie verliep uitstekend, na 3 weken in huis zonder krukken, na 4 weken op controle zonder gebruik te maken van de krukken en na 5 weken fietste ik mijn eerste rondje van 2,5 km alweer bij ons door het dorp. 2 keer heb ik te maken gehad met een kleine terugval en dan is het zo belangrijk dat hij altijd bereikbaar was. Conclusie; geweldige praktijk die ik iedereen kan aanbevelen. Thijs bedankt bedankt voor je inzet. Peter van Dijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fysio- en Manuele Therapie Van Hoof, locatie Valkenswaard Therapiecentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.