TONi'S FYSiO

9:00 - 22:00
donderdag
19:00 - 22:00

33 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
28 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Daadkrachtig, vriendelijk, betrouwbaar

9.7
13 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik kan zeggen alleen complimenten Kan beter: Alles wat hij doet is professioneel en goed

21 mei 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik kwam met een enkelblessure waar ik eigenlijk al te lang mee rond liep. Sinds de behandeling bij Toni zijn mijn klachten helemaal verdwenen. Hele fijne communicatie en weet precies wat...

30 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles is perfect. Mijn fysiotherapeut geeft alles wat hij heeft en weet, en dat is heel wat, door aan zijn patiënten en stagiair. Maar het resultaat is minder blijvend omdat er een...

18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Beleefdheid. Kan beter: Rustig oefeningen voor thuis uitleggen.

8.9
18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke benadering, aandacht voor lichamelijke klachten maar ook voor gemoedstoestand

8.7
18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Empatisch, uitermate kundig, energiek, enthousiast, humor en positief.

9.7
11 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede fysiotherapeut doeltreffende behandeling, kan weer beter bewegen. Legt goed uit, wat hij doet en waarom. Mijn doel ga ik zeker halen.

11 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Toni begrijpt de klacht en werkt naar een doel.

10 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: zeer vriendelijk en kundig een gezellige praktijk waar ik mij thuis voel

9 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de persoonlijke benadering... de moed die hij je probeert te geven... Kan beter: gewoon zo doorgaan !!!

7 maart 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het is een fijne fysiotherapeut. Luistert goed en heeft mij echt weer op de been geholpen letterlijk en nu revalidatie met mijn nieuwe heup.

15 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Toni is enorm betrokken! Helpt mee naar sportdoelen en is een uiterst fijne man!

7 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede doeltreffende behandeling en effectieve oefeningen voor thuis

9.3
8 januari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: De behandeling duurt zo’n halfuurtje. De volgende klant sluit vrijwel direct aan. Naar mijn mening zou 15 min. ruimte tussen de afspraken met klanten een verbetering kunnen zijn.

7.7
29 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben zeer tevreden over de professionele en deskundige aan pak. Ik geef hem een ruim voldoende.

9.4
27 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goede communicatie, doortastend en vakkundig.

9.6
21 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Professioneel en duidelijk veel expertise in huis. Kan beter: Niets wat ik als verbeterpunt kan aangeven