Waardering van TopSupport Fysiotherapie, locatie Eindhoven - Eindhoven op 9 november 2016

Ik was ten einde raad met mijn bicepspees blessure en dacht dat het nooit meer goed zou komen. De heer L. Muileboom van TopSupport, locatie Eindhoven, heeft mij met de behandeling en begeleiding van mijn blessure zeer goed geholpen!Inmiddels gaat het stukken beter en ben ik bijna hersteld. Dit komt door de rijke kennis en ervaring van de heer Muileboom. Dit in tegenstelling tot andere fysio's die ik in het verleden heb gehad, merk ik dan ook een groot verschil in kennis en expertise.Inmiddels begeleid de heer Muileboom mij ook bij het realiseren van mijn andere sportdoelen. Dit komt door de rijke kennis en ervaring van de heer Muileboom. Ik vertrouw hem volledig en hij weet waar die het over heeft. Dat heeft zich namelijk al in het verleden bewezen bij de behandeling van mijn blessure. Daarnaast is de accomodatie en de faciliteiten die Topsupport aanbied top! De zaal waarin clienten worden behandeld en kunnen trainen, ziet er altijd goed en verzorgd uit!Ik heb dan ook vele familieleden, vrienden en kennissen aangeraden om bij een blessure deze te laten behandelen bij TopSupport.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk TopSupport Fysiotherapie, locatie Eindhoven - Eindhoven

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland. Hartelijk dank daarvoor!
Vriendelijke groet, afdeling communicatie TopSupport

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TopSupport Fysiotherapie, locatie Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.