Waardering van TopSupport Fysiotherapie, locatie Eindhoven - Eindhoven op 8 oktober 2016

• Enkelbandletsel

Nadat ik in een ander ziekenhuis naar huis was gestuurd met: "je moet er helaas mee leren leven", ben ik vervolgens voor een second opinion naar Topsupport gegaan. Bij binnenkomst werd meteen al gezegd: "we gaan door tot we een oplossing voor je klacht hebben." En ook al ben ik nu nog steeds niet van me klacht af, ze blijven met me meezoeken en blijven echt de tijd voor me nemen. Iets waar andere ziekenhuizen een voorbeeld aan kunnen nemen!

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk TopSupport Fysiotherapie, locatie Eindhoven - Eindhoven

Goed om uw positieve ervaring te horen. Hartelijk dank dat u deze deelt op ZorgkaartNederland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TopSupport Fysiotherapie, locatie Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.