Waardering van Topvorm Fysiotherapie - Almere op 17 april 2014

8.7

Veel fysiopraktijken doorlopen de laatste 15 jaren. I.v.m zware werkzaamheden die ik jaren lang heb verricht. Door de bank genomen allen prima. Maar na twwe hernia operaties bllef ik met veel klachten rond lopen. Van fysio naar fysio. Niks haalde uit. Tod dat op een goed moment mijn sportleraar mijn tipte.Zodoende kwam ik bij topvorm terecht. En katja heeft mijn top behandeld door dat zij een totaal andere benadering heeft. Dan normalter de reguliere fysiotherapeuten uitoefenen. Was zo af en toe wel gevoelig zo een behandeling. Maar ik ben de stijfheid van de pezen en weefsel nu voorgoed kwijt . En dat na 4 tot 5 behandelingen. Waar een ander fysiotherapeut er minstens 15 behandelingen op na telt. Neen voor mijn niets meer anders dan deze vorm van fysio. Op naar de top.

Bent u of werkt u voor Topvorm Fysiotherapie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.