USC Fysiotherapie, Science Park, Sportcentrum Universum

Fysiotherapiepraktijk

Science Park 306 1098 XH Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van USC Fysiotherapie

Waardering van USC Fysiotherapie, Science Park, Sportcentrum Universum - Amsterdam op 6 maart 2018

USC Fysiotherapie bestaat uit een superteam van therapeuten met in mijn geval Roan als aanvoerder. Door meerdere botbreuken na een verkeersongeluk was de behandeling in het begin lastig maar Roan heeft er altijd voor gezorgd dat ik de therapeut en behandeling kreeg die op dat moment het beste voor mij was, inmiddels 4 stuks. Hij heeft er mede voor gezorgd dat toen ik weer geopereerd moest worden, 2 operaties in 1 keer gedaan konden worden. Medeleven en betrokkenheid verder dan alleen therapie. Mijn huisarts was ook zeer te spreken over de communicatie. Door manuele therapie en dry needling gaat het nu  veel beter met mij! Dat het nog niet optimaal is komt zeker niet door de inzet van de therapeuten maar door resterende pijn van botbreuken en operaties. Je wordt serieus genomen maar er wordt ook gelachen wat voor mij heel belangrijk is! :) Ik voel me in zeer veilige handen! Bovendien is Science Park  een fijne locatie en de fitnessruimte een prettige plek om te trainen en handig om begeleid te kunnen worden tijdens de oefeningen. Conclusie: USC Fysiotherapie raad ik absoluut aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor USC Fysiotherapie, Science Park, Sportcentrum Universum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.