Waardering van Uttien en Vermeer, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie - Hoevelaken op 11 januari 2017

7.0
  • Rugpijn

Wordt behandeld voor chronische rugklachten, na een ziekenhuisopname bij Meander MC, Amersfoort in 2013. De behandeling bestaat voornamelijk uit rug massages van een half uur per 3 weken, door de behandelend fysiotherapeut. De behandeling werkt, al is die op het moment van behandeling vaak extra pijnlijk op bepaalde plaatsen in m'n rug. De pijn blijft wel weer terugkomen in de loop van de tijd. Er is (te) weinig informatie vanuit de leiding en de praktijk i.h.a., ik heb alleen contact met de fysiotherapeut. Verder weet ik niets over de praktijk etc. Bijvoorbeeld over z.k.verzekeringszaken, daar wil je je fysiotherapeut liever niet mee lastig vallen.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Uttien en Vermeer, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie - Hoevelaken

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van uw evaluatie. U kunt uw fysiotherapeut altijd vragen om informatie over de praktijk of over verzekeringszaken. Dit zijn ze gewend en wij vinden het belangrijk dat onze klanten goed op de hoogte zijn. Daarnaast liggen in de wachtkamer 2 mappen genaamd ‘Praktijkinformatie’. In deze mappen staan alle actuele informatie over de praktijk; van openingstijden tot klachtenregeling, geschiedenis van de praktijk, informatie over verzekeringsmaatschappijen, huisregels. Ook kunt u algemene informatie over de praktijk bekijken op de Narrow Casting (wachtkamer-tv) in de wachtkamer. Wij hebben een website waar uitgebreide informatie over de praktijk kunt nalezen en een Facebookpagina waar actuele zaken over de praktijk of ons vakgebied besproken worden.
U kunt ook altijd de baliemedewerksters aanspreken om vragen te stellen. Naast de algemene praktijkzaken, zijn zij vooral zeer goed op de hoogte over de verschillende ziektekostenverzekeringen. Wilt u de leiding van de praktijk spreken, dan zijn wij altijd aanspreekbaar in de ‘wandelgangen’ of kunt u de baliemedewerkster vragen om ons even erbij te halen. Voel u alstublieft vrij om uw therapeut, één van de andere medewerkers of de praktijkeigenaren aan te spreken.

Met vriendelijke groet,
Dennis Uttien & Pieter Vermeer

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Uttien en Vermeer, praktijk voor fysiotherapie en manuele therapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.