Waardering van Van Broekhoven Fysiotherapie, Roosendaal - Roosendaal op 3 oktober 2018

9.7

Wat uw medewerker Glenn van den Hoogenhuizen in deze korte tijd bereikt heeft staat op een hoog niveau.Hij kwam er na een paar behandelingen meteen achter wat de oorzaak was van mijn klachten. Heel veel verhard bindweefsel veroorzaakt door bekkenbodemmatjes.Het is af en toe een heel pijnlijke behandeling maar heeft wel resultaat.Geen enkele fysio therapeut die ik voorheen gehad heb kwam achter de oorzaak, zodoende was ik na ongeveer een jaar nog niet klachtenvrij. Ik heb zelfs een spuit in mijn knie laten zetten omdat ik zo niet verder kon. Het hielp ook niets. Hierna kreeg ik de pech dat er bij het uit bed stappen beide benen in de kramp schoten. Hierdoor viel ik en brak mijn heup. Er zijn 3 schroeven in gezet en bij onderzoek in het ziekenhuis bleek dat ik helemaal bovenaan in de groene zone zat wat osteoperose betreft.Had ik destijds meteen Orthopedische Revalidatie gehad dan had ik misschien mijn heup niet gebroken en ook geen cortisonen spuit laten zetten. Ook was ik eerder op de been geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Van Broekhoven Fysiotherapie, Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.