Waardering van Velofit - sportmassage, fysiotherapie, fitness - Utrecht op 31 mei 2017

3.8

Enkele weken geleden had ik een behandeling geboekt bij deze praktijk, bij een ervaren fysiotherapeut. Ter plekke kwam ik erachter dat de fysiotherapeut in het gips zat, als alternatief was geregeld dat de sportmassage kon worden gedaan door een stagiair fysiotherapie (voor de volledige vergoeding). Toen ik er was (en ik heb best even gewacht en kon een andere behandeling duidelijk horen), heb ik ook geen ervaren achterwacht gezien die indien nodig zou kunnen helpen. Ik heb aangegeven dat ik het jammer vond dat dit niet eerder gecommuniceerd was en dat ik de afspraak graag wilde verzetten. Dat kon, de fysio zou nog twee weken in het gips zitten en ik zou vanaf huis online een nieuwe afspraak kunnen maken. Thuis kwam ik erachter dat online niet staat aangegeven dat de ervaren fysiotherapeut nog twee weken afwezig is - je kunt gewoon de komende twee weken een afspraak met haar maken en wordt dan die twee weken (vermoedelijk) bij de stagiair / fysiotherapeut in opleiding ingedeeld zonder dat je dit weet. Ik vind deze omgang van Velofit met klanten niet netjes.  Natuurlijk moet iedereen leren, maar stagiaires zijn niet voor niets in opleiding - je kunt als organisatie een behandeling door een stagiaire niet gelijkstellen (qua kwaliteit en vergoeding) aan een behandeling door een ervaren en gediplomeerd fysiotherapeut.  Een goede organisatie heeft naar mijn idee oog voor zowel patiënten als (tijdelijk) personeel - dit heb ik hier in de communicatie richting patiënten en eisen aan stagiaires gemist.

Bent u of werkt u voor Velofit - sportmassage, fysiotherapie, fitness? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.