Waardering van Yorbody Fysiotherapie Amersfoort - Amersfoort op 17 september 2019

9.5
  • Rugpijn

Morteza heeft mij binnen een paar behandelingen en het stellen van een korte diagnose van mijn rugpijn afgeholpen! Hier liep ik al weken mee en was ten einde raad!Hij is een fijne man die  naar je  luistert. Na de intake gaat hij direct aan de slag. Morteza voorspelde mij dat ik pijnvrij naar huis zou gaan. Ik geloofde hem niet want bij binnenkomst had ik vreselijke rugpijn. Maar Morteza had mooi gelijk! Zijn aanpak werkte vrijwel direct!  Ik kon het bijna niet geloven! Na deze eerste succesvolle behandeling ben ik nog een paar keer bij hem geweest. De klachten verdwenen vervolgens helemaal! Morteza is mijn held! Wat een vakman!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yorbody Fysiotherapie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.