Waardering van Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Arena - Amsterdam op 16 maart 2018

9.8
  • Nekpijn

De fysio heeft de tijd genomen om te achterhalen wat er aan de hand was en ik voelde mij daardoor echt gehoord. Hij had daarna ook door wat er aan de hand was. Hij heeft mij uitstekend en professioneel geholpen door middel van dry needeling. Een behandeling die ik bij andere fysio's, niet altijd als fijn heb ervaren. Ik heb nu echter geen moment pijn ondervonden en de fysio stelde mij regelmatig gerust en gaf duidelijk aan wat hij precies aan het doen was. Na een aantal behandelingen ben ik ook van de pijn af. Ik heb ook tips mee gehad om de opbouw van spanning in mijn nek een schouders te verminderen. Deze Fysio is een echte de beste,

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Arena? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.