Waardering van Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Arena - Amsterdam op 16 maart 2018

9.7
  • Neuropathieën

Toen ik 2 jaar geleden in deze praktijk kwam nadat ik eerst in een andere Fysiotherapie -praktijk had gehoord leer er maar mee te leven dat hoort nu eenmaal bij deze aandoening.werd mij door Anand een belofte gedaan. Ik help je binnen een jaar van je meeste klachten af. Hij heeft woord gehouden. Ik kan mij vrijer bewegen, met veel minder pijn . En als ik iets aangeef dan wordt op dat moment de klacht behandeld die ik aangeef, vaak met direct resultaat of binnen een dag na de behandeling.Voordeel van deze praktijk Zij zitten binnen de sportschool van Fit for Free , dus ook volop mogelijkheden van bewegingsapparaten aanwezig.

Bent u of werkt u voor Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Arena? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.