YorBody Fysiotherapie Amsterdam-Centrum Valkenburgerstraat

zondag
Gesloten
maandag
9:30 - 22:00

Waardering van YorBody Fysiotherapie Amsterdam-Centrum Valkenburgerstraat - Amsterdam op 27 januari 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Enkelbandletsel

Ariane Dekking is een buitengewoon deskundig fysiotherapeut met veel aandacht en empathische vermogen. Zij heeft mij professioneel behandeld jaren lang bij het herstel na mijn fiets ongeval (voet/enkel/rug/nek) zoals zij eerder al deed bij een sportblessure (knie). Zij heeft mij niet alleen gestimuleerd (ik kon niet lopen), maar ook de juiste oefeningen gegeven zodat ik kan pijnloos en normaal leven. Ariane is vakkundig in medical taping en medische training. Met haar multidisciplinaire kennis bekijkt zij de hele situatie, ook de psychische klachten. Ik raad haat van harte aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor YorBody Fysiotherapie Amsterdam-Centrum Valkenburgerstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.