YorBody Fysiotherapie Amsterdam-Centrum Valkenburgerstraat

zondag
Gesloten
maandag
9:30 - 22:00

Waardering van YorBody Fysiotherapie Amsterdam-Centrum Valkenburgerstraat - Amsterdam op 15 oktober 2019

Nekhernia

Na een operatie aan een nekhernia ben ik (op advies van een eerdere patiënt met een vergelijkbare problematiek) bij Ariane terecht gekomen. Ik heb het nodige vergelijkingsmateriaal, dus durf met overtuiging te zeggen dat ze geweldig werk levert. Ariane is ontzettend toegewijd, kundig en ondersteunend. Ik kreeg direct het gevoel een sterke samenwerking te zijn aangegaan, waardoor ik vertrouwen kreeg in het proces. De voorzieningen van de aangrenzende sportschool bieden daarbij veel mogelijkheden. Ik heb in Ariane een fysiotherapeut getroffen die duidelijk veel kennis en kunde in huis heeft inzake revalideren en ben dan ook een zeer tevreden klant. Haar humor, lichte toets en complimenten maken dat ik steevast optimistisch verder ga met de rest van de dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor YorBody Fysiotherapie Amsterdam-Centrum Valkenburgerstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.