Waardering van Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Nieuw-Sloten - Amsterdam op 24 juni 2013

Een heel jong team maar wel met veel wil en gedrevenheid. Ik ben zelf onder behandeling bij de jongste volgens mij. Nieuwe jongen, maar hij weet wel waar hij het over heeft en durft ook om hulp te vragen bij zijn collega. De accommodatie ziet er iets oud uit, maar dankzij de jonge honden die er werken, is het wel een frisse en goede praktijk. De afspraken worden altijd nagekomen en mijn therapeut heeft altijd tijd om te luisteren, ook al loopt hij twee minuten uit. Verder vraagt hij altijd of ik vragen heb en beantwoord hij deze ook nog wanneer nodig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Nieuw-Sloten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.