Waardering van Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Nieuw-Sloten - Amsterdam op 15 juli 2013

In jan.2013 ben ik geopereerd aan een Arthrodese, dat is het vastzetten van de enkel. Na 3 maanden ging het gips eraf en ben ik naar fysiotherapeut Arjan Elshof van Yorbody Nieuw Sloten, gegaan, omdat het lopen toch nog wel pijnlijk was. Hij heeft mij 2 x per week gemasseerd aan de kuit en de peesplaat onder mijn voet, en mij het advies gegeven over inlegzooltjes ivm het doorzakken van de voet. Na de behandelingen kon ik weer voor 80% goed lopen , en het gaar elke dag beter. Ik ben zeer tevreden over deze fysiotherapeut.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Nieuw-Sloten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.