Waardering van Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Noord - Amsterdam op 11 oktober 2017

• Rugpijn

Dank zij de behandeling van mijn rugklachten door Sam Lam Duong van Yorbody Amsterdam Noord (dry needling, taping en met name veel opbouwende kracht- en conditietraining onder haar begeleiding in de sportschool van Basic Fit), en ook m.b.v. thuisoefeningen via de app, weet ik nu na het beëindigen van mijn therapie wat me zelf voortaan te doen staat, en zij is mij daarbij heel erg behulpzaam geweest!Ik wil Sam graag bedanken voor haar professionele en stimulerende aanpak, daardoor ben ik weer plezier gaan krijgen in bewegen. Mocht ik in de toekomst weer rugproblemen krijgen, dan zal ik Sam zeker weer benaderen.

Bent u of werkt u voor Yorbody Fysiotherapie Amsterdam-Noord? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.