Waardering van Yorbody Fysiotherapie Hoofddorp - Hoofddorp op 21 oktober 2013

8.5

Els is een uitstekend fysiotherapeut die goed naar de patient luistert en meedenkt aan manieren om de klachten te verminderen. De combinatie van Dry Needling en massage werkt heel goed bij me. Kort geleden kon ik na het sporten niet meer mijn nek goed naar links draaien. Els behandelde me hiervoor en mijn nek was al na een behandeling bijna hersteld. Micha heeft me de dag van de blessure meteen behandeld en dit zorgde ervoor dat de pijn minder werd. Zowel Els en Micha zijn erg vriendelijk wat bijdraagt dat ik altijd me als patient welkom voel. Als je een blessure heeft doen zij hun best om meteen dezelfde dag een afspraak te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yorbody Fysiotherapie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.