Waardering van Yorbody Fysiotherapie Hoofddorp - Hoofddorp op 13 november 2013

Yorbody is een moderne organisatie met jonge medewerkers, maar echter in een wat oudere accommodatie. Dit laat niet onverlet dat ze vol enthousiasme hun patiënten benaderen en behandelen. Niet alleen op het gebied van sportblessures, maar ook voor andere kwetsuren heeft men de expertise. Als redelijk beginnend loper heb/had ik redelijk veel last van de kuiten. Dit komt mede door het hardlopen via de pose methode. De ontlasting voor de gewrichten via deze methode geeft echter een extra spanning op de kuiten. Na verschillende types massage te hebben ondergaan kwam ik in aanraking met de dry needle methode die bij Yorbody wordt gehanteerd. Tot twee keer toe heeft Micha mijn kuiten klaargestoomd om de New York Marathon te kunnen lopen. In 2012 ging deze helaas niet door, maar op 3 november 2013 heb ik deze zonder enige last van de kuiten of andere spieren kunnen uitlopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yorbody Fysiotherapie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.