Logo Yorbody Fysiotherapie Kampen - Kampen

• vrijdag 9:00 - 21:00
  • zaterdag 10:00 - 16:00

100% beveelt deze zorginstelling aan

• 20 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Erg goed en professioneel geholpen! Kwam met een peesonsteking en die is inmiddels helemaal genezen dmv shockwave.

• 9.7

8 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende fysio. Vriendelijk, deskundig, integer en meedenkend. Gekomen met pijnklachten in de schouder, nek en voet. Na de behandelingen ben ik nu pijnvrij. Vooral het pijnvrij weten te krijgen...

31 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mathias is erg deskundig en luistert goed, zelfs tussen de woorden door. Hij heeft mij vlot van de klachten afgeholpen en goede adviezen en oefeningen mee gegeven. Ook klachten waar ik al jaren mee...

geplaatst op 31 juli 2019

Bedankt voor de positieve feedback. De bereikbaarheid (een lift) is een oplossing waaraan gewerkt word. Bedankt!

24 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Luisterend oor waarop een duidelijk behandelplan volgt.Goede zorg.

• 18 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goeie fysiotherapeut raad het mensen zeker aan om naar hem te gaan luister goed geeft goed advies voor je klachten heel tevreden mee

geplaatst op 31 juli 2019

Leuk om te lezen, bedankt!

• 15 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Al 20 jaar leef ik met pijn en gebruik morfine. Alle veel pijnbestijdingsbehandelingen gehad maar pijn bleef. Zou het kalk zijn? Via mijn man bij deze praktijk terecht gekomen. Uiterst kundig, goede...

20 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige ervaring bij kundige fysio. Was nog nooit eerder bij een fysio geweest en was redelijk sceptisch maar het is goed bevallen. Na 6 behandelingen zo goed als klachten vrij en met de oefeningen...

14 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

zeer goeie ervaring! van rugklachten afgeholpen en van nekklachten.Luisterd goed na de klachten zodat er een goed behandelplan opgesteld kan worden.

geplaatst op 31 juli 2019

Leuk om te lezen, bedankt!

• 3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het is een zeer frisse, jonge omgeving

geplaatst op 3 juni 2019

Bedankt, fijn om te lezen!

• 3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fysiotherapeut is een kundige "top gozer".

geplaatst op 3 juni 2019

Bedankt voor het leuke compliment!

• 8.8

7 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ben bij deze Fysio terecht gekomen door acute rugproblemen. Ik kan wel zeggen dat ik door zijn behandeling en tips + de oefeningen die ik mee kreeg, in korte tijd weer de oude was. Zeker een aanrader...

geplaatst op 3 juni 2019

Fijn dat ik u heb kunnen helpen!

• 7 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben herboren! Geen klachten meer, en kan er weer volop tegen aan. Stratenmaker als beroep, zonder vervelende rugklachten is mogelijk! Dankjewel!

29 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk, sociaal, duidelijk en je weet waar je aan werkt.

geplaatst op 29 april 2019

Bedankt voor de prettige terug koppeling!

• 9.8

25 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer adequaat geholpen. Matthias is heel prettig in de omgang

geplaatst op 25 april 2019

Prettig om te lezen, bedankt!

• 25 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De behandeling was doelgericht, snel en effectief. Matthijs is heel kundig, had snel door waar mijn klachten vandaan kwamen. Aanrader!

geplaatst op 25 april 2019

Fijn om te lezen, bedankt voor de reactie!

• 9.7

8 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Nog voordat ik een afspraak gemaakt had, werd me uitgebreid uitleg gegeven hoe om te gaan met mijn blessure. De eerste afspraak werd ook wat vooruit geschoven, omdat het (door vochtophoping) nog niet...

geplaatst op 8 april 2019

Bedankt voor de positieve feedback. Met de traplift zijn we aan de slag, we hopen dit in de toekomst te kunnen toevoegen aan de...

• 9.3

5 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede en een fijne behandeling gehad. Ben zeer tevreden.

geplaatst op 8 april 2019

Bedankt voor de prettige review!

• 9.2

19 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Qua opleiding, vriendelijkheid en kunde in goede handen!Ik zou de praktijk zeker aanbevelen!

geplaatst op 8 april 2019

Bedankt voor de fijne feedback!

18 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goeie fysiotherapeut! Matthias doet zijn best om zo snel mogelijk de klacht te verhelpen. Ook houdt hij van een grapje, dat is ook belangrijk!

geplaatst op 18 maart 2019

Fijne review! Bedankt!