Warande Revalidatie, locatie Bovenwegen (Mondriaan en van Dokkum)

Geriatrische revalidatiezorg

Heideweg 2 3708 AT Zeist
Deze locatie is onderdeel van Warande

Waardering van Warande Revalidatie, locatie Bovenwegen (Mondriaan en van Dokkum) - Zeist op 14 februari 2021

Delier

Ik bevestig - in de lijn van mijn vorige review - de uitmuntende zorg die aan mijn moeder van 97 jaar is besteed. Ook na haar ontslag, nu bijna twee weken geleden, is deze organisatie zeer betrokken met en bij haar patiënten. Deze reactie schrijf ik, haar zoon van 66 jaar, uit vrije wil en in de volle overtuiging. De aandoening "De lier" heb ik ingevuld omdat zij ook hieraan in bepaalde mate heeft geleden.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Warande Revalidatie, locatie Bovenwegen (Mondriaan en van Dokkum) - Zeist

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn dat u de zorg voor uw moeder tijdens en na het ontslag zo goed heeft ervaren.

Manager zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Warande Revalidatie, locatie Bovenwegen (Mondriaan en van Dokkum)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.