Warande Revalidatie, locatie Bovenwegen (Mondriaan en van Dokkum)

Geriatrische revalidatiezorg

Heideweg 2 3708 AT Zeist
Deze locatie is onderdeel van Warande

Waardering van Warande Revalidatie, locatie Bovenwegen (Mondriaan en van Dokkum) - Zeist op 12 april 2021

Delier

Mijn vader is begin maart 2021 overgebracht naar de Warande Bovenwegen revalidatie om te herstellen van een blaasontsteking en een Delier. Mijn vader is vanaf dag 1 goed ontvangen en behandeld. Helaas heeft de goede zorg niet mogen baten want na 3 weken is mijn vader overleden in het revalidatie huis. De manier waarop mijn vader en ik, mijn moeder en mijn zus zijn begeleid in de laatste fase van zijn leven heb ik als professioneel, persoonlijk en ontzettend warm ervaren. In deze intense en moeilijke fase stond het verplegend personeel heel dicht bij onze familie. Hiervoor ben ik dankbaar. Ondanks de droevige afloop zou ik alle revaliderende mensen een verblijf in Bovenwegen Mondriaan toewensen.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Warande Revalidatie, locatie Bovenwegen (Mondriaan en van Dokkum) - Zeist

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Allereerst willen we u nogmaals condoleren met het verlies van uw vader.
Wij vinden het fijn te lezen dat u de zorg en begeleiding van de naasten zo professioneel, persoonlijk en warm heeft ervaren.
Managers zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Warande Revalidatie, locatie Bovenwegen (Mondriaan en van Dokkum)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.