Zonnehuisgroep Vlaardingen, Revalidatiecentrum De Dillenburg

Revalidatiezorg

uit 53 waarderingen

Deze locatie levert ook Verpleeghuiszorg.

Waardering van Zonnehuisgroep Vlaardingen, Revalidatiecentrum De Dillenburg - Vlaardingen op 26 april 2022 Interview

N.v.t.

Overige aandoeningen

Het meest tevreden ben ik over de locatie en het gebouw van de Zonnehuisgroep. Er zijn voldoende douches en toiletten dus je hoeft niet in de rij te staan. Over het behandeltraject ben ik ook overwegend positief, maar helaas worden niet al mijn klachten even goed meegenomen in het behandeltraject. Een deel van mijn klachten wordt overgeslagen, wat jammer is. Gelukkig heb ik wel de vrijheid om ook zelf met ideeën te komen over mijn traject en krijg ik de mogelijkheid om nieuwe dingen te proberen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Vlaardingen, Revalidatiecentrum De Dillenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.