ADHD en Autisme Centrum Westfriesland

GGZ

Nieuwe Steen 44 A 1625 HV Hoorn

Waardering van ADHD en Autisme Centrum Westfriesland - Hoorn op 3 december 2019

Bij deze zorgverleners moet je eigenlijk alle gesprekken opnemen en iedere afspraak getekend op papier zetten. Onze dochter stond hier onder behandeling na diverse intakeformulieren en een gesprek . Na haar IQ onderzoek is besloten haar motoriek te laten verbeteren door een andere instantie. De behandeling zou tijdelijk op pauze gezet worden om de motoriek te verbeteren . Als we daarna nog geen diagnose hadden konden we op ieder tijdstip de behandeling weer oppakken bij hen. Echter toen we aanklopten aan het begin van het schooljaar werd door een onbeschofte leidinggevende medewerker op een onbeschofte manier verteld dat ze geen nieuwe clienten meer aannemen uit regio Alkmaar. Toen ze werd verteld dat we al onder behandeling stonden werd verteld dat zij de behandeling stop gezet hadden op het moment dat de andere partij de motoriek aan ging pakken. Ik wilde een klacht indienen , maar dat was niet mogelijk . Zeer slechte ervaring dus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHD en Autisme Centrum Westfriesland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.