ADHDcentraal Breda

GGZ

Spoorstraat 200 4811 BH Breda
Deze locatie is onderdeel van ADHDcentraal

Waardering van ADHDcentraal Breda - Breda op 4 april 2022

ADHD

Na jaren tobben en hard werken om mijn concentratieproblemen te verbeteren heb ik de knoop doorgehakt en ben ik naar de huisarts gegaan. Ik had behoorlijke aandachtsproblemen die tot uiting kwamen in mijn werk. Het was ook moeilijk om mijn aandacht bij gesprekken te houden. En doordat mijn brein niet stopte, duurde het 's avonds altijd erg lang voordat ik voldoende rust had om naar bed te gaan. Online, tijdens corona, werd dat alleen maar erger. Mijn huisarts wilde zonder diagnose geen medicatie voorschrijven. In februari ben ik gediagnosticeerd. Het was een goede testdag. De gesprekken die met mij zijn gevoerd (3 voor de diagnose) waren zorgvuldig en met aandacht. Het maken van de qb-test zonder medicatie en later met medicatie liet zien wat medicatie voor mij zou kunnen betekenen. De afgelopen weken heb ik een aantal gesprekken gehad met gespecialiseerde verpleegkundigen en een controle gesprek met de psychiater. Ik ben zeer tevreden over het effect van de Ritalin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.