Waardering van ADHDcentraal, vestiging Amsterdam - Amsterdam op 4 december 2019

9.8
  • ADHD

Bij ADHDCentraal hebben ze me op een diagnosedag gediagnostiseerd met ADHD. Hiervoor heb ik vervolgens bij ADHDCentraal medicatie, medicatieconsulten en cognitieve gedragstherapie. De medicatie werd goed gefinetuned op basis van feedback die ik gaf. De medicatie zorgt ervoor dat ik me beter kan concentreren. De cognitieve gedragstherapie heeft vervolgens me geholpen met het verkrijgen van inzicht en soms het aanpassen van mijn gedachtenpatronen en gedrag. Hierdoor kon ik dit verbeterde concentratievermogen ook daadwerkelijk beter inzetten. Dit alles heeft me heel goed geholpen. Natuurlijk gaat nog niet alles perfect, maar ik weet nu beter hoe ik met veel dingen moet omgaan en voor veel problemen waar ik tegenaan liep heb ik nu de handvatten gekregen om er iets aan te doen. Iedereen is altijd heel vriendelijk en begripvol geweest. Ik kan niet bedenken hoe ik beter had kunnen worden geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal, vestiging Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.