Waardering van ADHDcentraal Amsterdam - Amsterdam op 10 oktober 2020

• N.v.t.

• ADHD

Ik heb gekozen voor ADHD centraal omdat ze een complete, degelijke diagnostiek en behandeling aanbieden. Na de onvermijdelijke wachtlijst begon mijn behandeling tijdend de civid crisis. Hierdoor startte de behandeling via beeldbellen. Dat is me zo goed bevallen dat ik de hele behandeling door ben gegaan met beeldbellen. De diagnostiekdag ervoer ik mede daardoor als minder intensief. Zelfs de computertest die je anders op locatie zou doen, is goed thuis te doen op je eigen computer (hij schijnt hooguit net iets minder precies te zijn - de computer test is overigens slechts een onderdeel van de gehele diagnose) De CGT gaat in een hoog tempo; iedere week is een sessie. Dat vond ik wel fors en in een heel hoog tempo. Met een druk gezinsleven had ik nauwelijks het idee aandacht en tijd voor de huiswerk opdrachten te kunnen maken. Toch is dat gelukt en ik denk juist door dit hoge temp. Daardoor verdwijnt het onderwerp minder snel uit beeld tijdens de waan van de dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ADHDcentraal Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.